Diyarbakır Haberleri — Diyarbakır'da 2025-2026 Eğitim öğretim yılında yurt içi ve yurt dışında düzenlenen yarışmalarda derece elde eden 63 sporcu öğrenci, düzenlenen törenle ödüllendirildi.İl Milli Eğitim Müdürlüğünce merkez Yenişehir ilçesindeki Uygulama Oteli'nde, farklı branşlarda düzenlenen yarışmalarda derece elde eden sporcu öğrenciler için ödül töreni gerçekleştirildi.Törende konuşan İl Milli Eğitim Müdürü Salih Sadoğlu, hedeflerinin gençleri her alanda yetiştirmek olduğunu söyledi.Okullarda yürütülen çalışmalar ve projelerle öğrencilere sanat, Spor ve kültürel alanlarda imkan sunmaya gayret ettiklerini belirten Sadoğlu, şunları kaydetti:Gençlik ve Spor Bakanlığımız ile İl Milli Eğitim Müdürlüğümüz işbirliğinde her yıl okul sporları kapsamında birçok branşta yarışmalar düzenleniyor. Öğretmenlerimizin rehberliğinde ve Gençlik ve Spor İl Müdürlüğümüzün desteğiyle öğrencilerimizi il, bölge ve Türkiye çapındaki yarışmalara gönderiyoruz. Amacımız öğrencilerimizin yeteneklerini keşfetmesi, farklı şehirleri ve farklı insanları tanımasıdır. Derece elde etmeleri elbette önemli ancak bizim için asıl önemli olan ilimizi temsil etmeleri ve yeni deneyimler kazanmalarıdır. Bu yarışmalara katılan tüm öğrencilerimizi tebrik ediyorum.
Yerel Haberler
Yayınlanma: 24 Haziran 2026 - 22:33
Diyarbakır'da 63 sporcu öğrenci ödüllendirildi
Diyarbakır — Diyarbakır'da 2025-2026 eğitim öğretim yılında yurt içi ve yurt dışında düzenlenen yarışmalarda derece elde eden 63 sporcu öğrenci, düzenlenen törenle ödüllendirildi.
Yerel Haberler
24 Haziran 2026 - 22:33
EDİTÖR

Anadolu Ajansı haberleri, son dakika gelişmeleri. Bu haber Anadolu Ajansı tarafından servis edilmiştir. Anadolu Ajansı tarafından geçilen tüm...
İlginizi Çekebilir

