Kocaeli Haberleri — Kocaeli sahillerinde görev yapan cankurtaranlar, bir haftada boğulma tehlikesi geçiren 33 kişiyi kurtardı.Büyükşehir Belediyesinden yapılan açıklamaya göre, deniz sezonunun açılmasıyla Kocaeli sahillerinde görev yapan İtfaiye Daire Başkanlığı Kocaeli Su Kazaları Engelleme Merkezi (KOSKEM), boğulma vakalarının önüne geçmek için önlemler almayı sürdürüyor.Deniz güvenliği açısından önem taşıyan kurtarma operasyonları kapsamında KOSKEM ekipleri, 13-21 Haziran'da boğulma tehlikesi geçiren 33 vatandaşı kurtardı.En fazla kurtarma 20 kişiyle Bayramoğlu bölgesinde gerçekleşti. Ekipler ayrıca, Darıca'da 4, Cebeci, Seyrek ve Bağırganlı'da üçer kişiyi kurtardı.Açıklamada, tatilcilere deniz sezonunda can güvenliği için dikkatli olmaları ve yasak bölgelerde yüzmemeleri uyarısında bulunuldu.
Yerel Haberler
Yayınlanma: 23 Haziran 2026 - 12:15
Kocaeli'de bir haftada 33 kişi boğulmaktan kurtarıldı
Kocaeli — Kocaeli sahillerinde görev yapan cankurtaranlar, bir haftada boğulma tehlikesi geçiren 33 kişiyi kurtardı.
Yerel Haberler
23 Haziran 2026 - 12:15
EDİTÖR

Anadolu Ajansı haberleri, son dakika gelişmeleri. Bu haber Anadolu Ajansı tarafından servis edilmiştir. Anadolu Ajansı tarafından geçilen tüm...
İlginizi Çekebilir

