Spor Haberleri -- 2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu üçüncü maçında ABD ile karşılaşacak A Milli futbol Takımı'nda futbolcu Kenan Yıldız, turnuvayı galibiyetle tamamlamak istediklerini söyledi.Los Angeles Stadyumu'nda oynanacak müsabaka öncesinde, teknik direktör Vincenzo Montella ile basın toplantısına katılan 21 yaşındaki futbolcu, takımın 2 maçta yaşadığı mağlubiyetleri takım içinde tartıştıklarını belirtti.Futbolun böyle bir şey olduğunu dile getiren Kenan Yıldız, İyi de oynasanız, kötü de oynasanız sonuç değişmeyebilir. İyi takımlarla karşılaştık ama kaybetmiş olmamız üzücü. Umarım turnuvayı gururlu bitireceğimiz bir maç oynarız. Kariyerim açısından futbol sadece milli takımdan ibaret değil, başka maçlar ve turnuvalar da var. Elimden geldiğinde pek çok turnuvada boy göstereceğim. ifadelerini kullandı.Kendilerinden beklentinin çok yüksek olduğunun altını çizen Kenan Yıldız, Ülkemiz bizi destekledi. Bize destek veren tüm taraftarlardan, Türk halkından özür diliyorum. Gerçekten hayal kırıklığıydı. Bundan sonraki turnuvalarda herkesi gururlandırmak için elimizden geleni yapacağız. Bu kez başaramadık. Son maçta iyi bir sonuca imza atarak buradan gururlu ayrılmak istiyoruz. açıklamasını yaptı.
Spor
Yayınlanma: 25 Haziran 2026 - 00:09
Güncelleme: 25 Haziran 2026 - 02:45
Türkiye-ABD maçına doğru
Spor: Milli Futbolcu Kenan Yıldız: - Umarım turnuvayı gururlu bitireceğimiz bir maç oynarız
Spor
25 Haziran 2026 - 00:09
Güncelleme: 25 Haziran 2026 - 02:45
EDİTÖR

Anadolu Ajansı haberleri, son dakika gelişmeleri. Bu haber Anadolu Ajansı tarafından servis edilmiştir. Anadolu Ajansı tarafından geçilen tüm...
İlginizi Çekebilir

